torsdag 12 juni 2008

Tröttis


Vår lilla dotter har fått en infektion i sin stortå så vi har fått linda in den med en bomullstuss indränkt i alsolsprit, vi brukar lägga om tån på kvällen så tar jag bort det innan jag går och lägger mej.....så igår kväll när jag skulle gå in och ta bort den så smög jag upp dörren och kikade bort i sängen för att se hur hon låg denna gången, hon har ju en tendens att ligga på de mest konstiga sätt, men jag såg henne inte i sängen...konstigt så när jag kika ner på golvet för att stiga in och inte kliva på någon leksak så ligger hon där! Mitt på golvet!! Hon brukar alltid gå upp och leka en stund när vi har lagt henne, innan hon kommit till ro, så det hade hon väl gjort och lekt och lekt och lekt tills hon somnade på plats...min lilla gosetjej....

2 kommentarer:

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
den där stilen känner man igen, sov själv så när jag va liten.
så söt!

Anjo sa...

hehe ja visst är hon....