fredag 12 juni 2009

HAHAHAHAHA

Jag tror jag AVLIDER!!!!! HAHAHAHA

Har suttit här mest hela eftermiddagen och väntat på att mamma ska ringa och säga att de kör från Borås, för det var vad vi kom överrens om....men så nu började Felicia bli lite otålig och undrade var momo var....vi ringer henne säger jag, så jag ringde men då trixar hon som vanligt till det med sin mobil när hon svarar-hur hon nu kan göra det, hon har en vikbar, bara att öppna när man svarar juh- så det slutar med att hon lägger på .....så ringer de upp mej istället, inte mamma utan syrran från mammas mobil och säger......"Vi har kört vilse"......

Jag bara ASGARVAR!!!!! Jag har alltså bott här uppe i Alingsås i närmre 10 år nu.....hur lyckas man!!! De är ju trots allt TVÅ som har åkt den vägen ex antal gånger nu men ändå lyckas de...när jag sen frågar VAR de är får jag svaret...-Vet inte...hahahaha men har ni inte sett någon skylt då? Näe...hahaha jag dör!!! de är inte kloka!!!!

Till råga på allt säger syrran....jag kör ju ALLTID fel när vi ska till dej....hahaha och det stämmer nog, när hon sa det så jo det stämmer ju...

Inga kommentarer: