fredag 23 oktober 2009

Var iväg idag hos min favoritfrisör Markus och klippte mej!!! Ville göra nåt annorlunda men ändå behålla längden...kunde visserligen tänka mej att klippa kort men det vågar jag inte...inte nu....men NÅT ville jag göra....han föreslog en riktigt tjock lugg....Nope känns inte som jag....-Men vad säger du om snedlugg då?
-Hm....ja...det känns mer som jag...Japp det kör vi på ...och mycket uppklippt...

så så fick det bli...och shit va nöjd jag är!!!!!!!! För en gångs skull kunde jag nästan säga att jag var skitsnygg!!! Frisyren är det i alla fall.....och jag passar i den!!!!!

Så jäkla nöjd.....och så frågar han när han håller på och ska föna håret....-Du Anna....hur länge har du haft fall på ditt hår.....
-EH ALDRIG!!!
-Jo nu har du det! Det måste ha hänt nåt under graviditeterna, för nu har du lite fall i det!
- Å när han visar sen så...ja...jo det har jag faktiskt...och jag som ALLTID har tyckt att det vart så tråkigt för jag har inget fall alls!! Men det har jag ju nu!

Nu är jag hemma och tar det lugnt...har lite huvudvärk så det får bli en lugn kväll....Jompe kom hem från jobbet idag oxå, och när HAN går hem från jobbet mår han INTE bra!!!

Så kvällen blir så lugn som möjligt med lite tacos och mys bara....

2 kommentarer:

Ina sa...

Åh, måste få se dig snart med din nya frisyr

Västgötskan sa...

Bild!!! ;-)