onsdag 1 december 2010

Om mig.

Hm...ja var ska jag börja....

föddes i Blekinge -77, har en väldans massa syskon...om man räknar halvsyskon som syskon...gör man inte det har jag inte ett enda..hehe... växte upp med en äldre syster och en bror...som jag bodde tillsammans med men sen har jag andra halvsyskon som jag bara haft sporadisk kontakt med, vissa ser jag som mina syskon men andra inte..., har skilda föräldrar, som så många andra,

När jag gick i högstadet startade jag och några kompisar ett tjej fotbollslag i vår lilla hål...fanns inget innan...älskade att spela...kan sakna det ibland faktiskt, samtidigt dansade jag och ett tag höll jag på att hoppa trampets och tränade ett kort tag badminton...

i gymnasiet valde jag Estetiskt program, för dansens skull men av olika orsaker valde jag att ta konstinriktining istället när jag väl stod inför valet.

bodde kvar i blekinge till jag var 22, nånting sånt, då flyttade jag till Alingsås efter att ha träffat min kära sambo. Sen jag flyttade upp hit har jag bott i Alingsås, borås och nu mitt emellan...

Jag har två fantastiska döttrar som är 2 och 4 år...

Inga kommentarer: