tisdag 22 september 2015

Planer planer planer

När det är lite mycket som skramlar runt i huvudet å gör ont så är det alltid bra att ha nåt att göra....å nu helt plötsligt har jag blivit vansinnigt sugen på att måla å tapetsera om här hemma...så nu planeras det för fullt i huvudet :) bara så svårt att hitta nån fin tapet när man inte hade så mycket att välja på via alingsåshem :/
Men hallen har jag tänkte måla i vilket fall som så den är nästan klar....i huvudet i alla fall....barnens rum har jag hittat en tapet till som finns på rusta så den får jag nog ta när jag får råd. Men det största å svåraste rummet vardagsrummet/köket det får jag nog ta via alingsåshem...ska bara hitta en tapet där då förstås...
Men nu är jag i det där läget där man vill börja NU!!! Får se hur det blir till helgen om det går å lösa då :)

Inga kommentarer: