onsdag 15 oktober 2008

Slag 2

Jag berättade ju tidigare att jag fick hjärnskakning förra veckan, och jag fick order om att ta det lugnt ett tag...men det är ju inte alltid så lätt när man har en dotter som fyller 2 år, så i lördags kväll fick jag ett anfall med illamående och huvudvärk.....började med en hemsk huvudvärk och gick sen över i illamående som slutade med att jag kramade toastolen för att säga det fint.....sen gick det över ganska snabbtoch söndagen var som vanligt... men så på måndagen fick jag ett anfall till...precis likadant, förutom att jag vägrade spy...gjorde så gott jag kunde för att hålla emot...så tyckte sambon att, nä nu får du åka tillbaka till akuten, vilket jag gjorde igår, det tog bara 4 timmar...men jag blev i alla fall röntgad och så men det var inget fel. Så det var ju skönt...man fick ju lixom även reda på att där inte var nåt annat fel eller så, så det var ju skönt att bli röntgad så...så slipper man tänka att min vanliga huvudvärk inte har med nåt sånt att göra....

Så nu är det VILA som gäller för hela slanten....

Inga kommentarer: