lördag 10 juli 2010

Så mina vänner kommer äntligen ett inlägg...ett kort ett men ändå...ett inlägg....va ni måste ha längtat....eller hur....känn efter riktigt noga nu.....JAPP jag visste det!!!


Händer en del riktigt tråkiga saker i mitt liv just nu och vet inte riktigt om jag alltid kommer orka hålla god min så blir det långt mellan varven så återkommer jag så småningom....

vi är i alla fall hos mams nu och har det bra!! Varmt och skönt är det...och badat i mormors pool har vi gjort och DET var längesedan vill jag lova!!!

sköööööööööönnnnnnt var det i alla fall....

får se vad morgondagen har att erbjuda!

see you

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men gumman då.. låter inget vidare med massa tråkigheter i ditt liv. Hoppas att det är något som kommer att lösa sig snarast... men det är ju så .. upp och ner i livets gång..önskar dig all styrka och sänder lite genom en blogg kram **kram**

Lilla jag sa...

Tänker på dig! Å för mig behöver du inte hålla god min. Kramar

Ina sa...

Säger precis som A-C fast vi inte ses på ett tag så finns jag lika mycket för dig som innan. *kram*

camilla sa...

Hoppas det löser sig snart och inte är allt för jobbiga saker. KRAM