söndag 12 september 2010

Var på årets bästa fest igår...ska kanske tillägga att vi inte har varit på så många fester i år...anyhow....JAG hade SÅ JÄKLA KUL!!! Det var riktigt längesen jag hade så roligt...jag var visst inte helt nykter men roligt var det....kvällen slutade kanske inte riktigt så roligt....och större delen av idag ahr jag tillbringat blundandes i liggläge i soffan....hm härlig söndag...mjä men det kostar att ligga på topp som nån sa...hehe det var verkligen en sån där kväll då alla var på härligt humör och allt bara blev rätt....skönt att det kan bli så ibland...jag glömde ju givetvis min kamera men jag ska se om jag inte kan snylta till mej några bilder från Jompes syster när jag pratar med henne nästa gång.....

nu kallar soffan på mej igen känner jag,
vi hörs

Inga kommentarer: