fredag 15 oktober 2010

Jag har lääääänge pratat med min sambo om att vi ska skaffa en lekstuga till barnen men de vi har sett har varit för dyra eller för små så jag sa att då kan vi ju bygga en men det var itne heller populärt...så jag och svärmor kom överrens om att vi skulle bygga en men då blev det annat ljud i skällan...då fick han fart här hemma...och genast börjades det byggas....och Det är inget jag är lessen för!!! För fasen va duktig han är min älksling!!! Den blev jättefin...den är NÄSTAN klar nu...fattas bara några skivor på väggarna på insidan så jag kan måla där sen....
Sen ska den ju förstås finjusteras lite och målas på utsidan oxå....men det får bli till våren....den är i alla fall grundmålad så länge....

Nu har jag pratat mycket om den här lekstugan här hemma och så...så nu sa min kära mamma att nu får jag lägga ut några bilder på den så hon får se hur den ser ut.....så: -Här mamma kommer de!!




2 kommentarer:

Ina sa...

Jisses inte illa.Den blev verkligen skitsnygg.
jag är klart imponerad.
Kanske ska göra en beställning hos er nu oxå ;-)
Ha en trevlig helg och var rädd om er :-D

camilla sa...

Den är finfin!