tisdag 15 februari 2011

Jobb....utbildning...GAAAHHHHH

Jahopp så sitter man och funderar på vad man vill med sitt liv...trodde jag hade kommit på det med...verkar varit falskt alarm...så nu sitter man här igen...skulle så gärna göra nåt som jag tycker är kul!! Så jag kikar lite på utbildningar oxå...kanske ska man utbilda sej till nåt...gjorde arbetsförmedlingens intressetest...hahaha vilket skämt!! Fick frågan bland många andra: Skulle du vara intresserad av att utöva någon idrott profesionellt? Inte alls svarar jag....så när jag hade svarat på alla frågor så kollar jag mina yrken....profesionelll idrottsutövare.....EEEHHHH VA!!???

det låg överst sen kom lite andra som visserligen stämmer mer....hudterapeut kanske kunde vara nåt....men då fanns det ingen utbildning här omkring verkar det som, som dessutom är studiemedelsberättigad....

Tycker det är svårt det där...veta vad man "vill bli när man blir stor". Jobbar ni med det ni verkligen älskar? Eller har ni någon hemlig dröm?

1 kommentar:

Emma sa...

Anna , vi startar ngt eget =)