söndag 3 juli 2011

Nu så....har man gott om dåligt samvete trots en helg som i princip bara har handlat om mina barn....eller Nova framför allt...har firat henne i dagarna två....i går hade vi kalas för släkten och många presenter blev det...aven de barnen som inte fyllde år...och i det är jag lite kluven, jag tycker ju förstås att det är bra eftersom det då inte blir så hemskt för Felicia att få stå brevid och inte få nåt...men samtidigit så tycker jag ju att det är faktiskt nåt man måste lära sej, att man får presenter när man fyller år och sen när det är någon annan som fyller år så är det den personen som får presenter...svårt det där...







idag hade vi barnkalas...bara Nova och hennes kompisar...felicia fick följa med farmor och Folke på annat. Barnen hade det nog bra...det var lek, korvgrillning lite pyssel så klart.... och så jakt efter godispåsen i ballonghavet...Det var glad men trötta barn som åkte hem sen...Sen blev det litet kalas igen efter det...Jompes ena syster och hennes sambo kom och firade Nova lite...







så det har varit fullt upp hela helgen och jag har inte hunnit annat än tänka på allt som skulle göras...och så kom det upp idag att Jompe fick chansen att åka på The Big Four som var på Ullevi idag..och jag sa nej.....hemska hemska jag...min tanke var att vi inte har råd...(trodde inte vi skulle ha det) och att vi hade folk som skulle komma senare oxå och att vi faktiskt hade ett pågående kalas...Men NU har jag ett fruktansvärt dåligt samvete!!!!!!!! Usch vad jag känner mej hemsk...för jag vet hur gärna han hade velat gå!!!! Hemska hemska mej!!

Får se om jag kan gottgöra honom på nåt sätt....

Inga kommentarer: