måndag 8 augusti 2011

Idag var Söta Emma här med sina prinsar, härligt att ha dem här!!! Hade givetvis glömt att göra hennes halsband men det löste vi snabbt...

Imon börjar allvaret igen för mina småtjejer...vad de har längtat!! Äntligen ska de koma tillbaka till alla sina kompisar på förskolan...och Nova ska få börja på sin nya avdelning...ingen är gladare än jag!!!!
Fattar inte hur de tänkte när de satte Nova på Felicias avdelning i våras...De hade inga tankar på att sätta några andra 08 där varken då eller nu i höst....det var hon och två killar...så när jag frågar vilka hon leker med så får jag som svar...hm... ja ... de som leker med henne....eh jaha!!!???? WTF!!!! plus att hon och Felicia ALDRIG kom i från varann...de var ju i närheten av varann dygnet runt!! Jag ifrågasatte det redan i våras när de sa att hon skulle börja där, men de tyckte att vi skulle prova...åtminstone till sommarn...nu gjorde vi det och det funkarde inte! Så jag bad om förflyttning och fick tyvärr inte den avdelningen jag ville då det var fullt där, utan hon får börja på den andra som jag egentligen inte ville alls att hon skulle börja på, mest på grund av rykten jag hört...men valde att bortse från dem och bilda mig en egen uppfattning...funkar det inte så får vi ta det därifrån....på den avdelningen skulle i alla fall hennes gamla kompisar från humlan börja...så då får hon kompisar i alla fall...

vi håller tummarna.....

1 kommentar:

camilla Johansson sa...

Bara att hoppas att dom ändrat sig, jag tog ju Ludwig därifrån om det nu är samma avd. Men vad jag hört så har dom bättrat sig å tack å lov för det, hoppas innerligt en har flyttat på sig...

Vi har fått din underbara vän Annika som kontaktpersonal till Ludwig på lövhyddan, så glad är jag! Tyvärr går ju hon på mammaledigt, men men...

Finfina halsband...

Lycka till på din intervjuv!