torsdag 1 mars 2012

Storleksbekymmer....

Hmmm inte lätt det där med vikten..... Man kollar runt lite på olika bloggar och många handlar om den....jag har länge vägt mer än jag skulle önska. Har inte hittat ett bra sätta att gå ner i vikt och sen stanna där...har sagt att jag skulle vilja gå ner åtminstone 10 kilo och nu efter separationen så har jag gjort det utan att egentligen tänka på hur det gick till....så nu står man där...och är superglad! men samtidigt så kommer det ju problem med att gå ner så mycket så snabbt....kläderna är ju helt plötsligt alldeles förstora.... och när man kommer till underkläder så brukar det ju följa varann lixom...men i mitt fall som då inte är riktigt nöjd med att ha en stor byst har det inte hänt så mycket...runt om har jag gått ner flera storlekar men kupan är tyvärr lika stor....det blir genast ett problem....65-70 f-g är INTE lätt att få tag i...inte om man vill ha en snygg skapligt billig Bh.....så då får man vända sig till dyra affärer och hur fasen ska man ha råd med Bh-ar för 500 spänn...ja kanske en...men sen då....Hur gör folk som har lagt in för att få större bröst....fattar inte nåt... Var köper ni era underkläder? Vad är ni beredda att ge för en Bh?

Inga kommentarer: