måndag 28 maj 2012

Att jobba skift

Jag måste säga att det här med att jobba skift är nåt jag aldrig trodde skulle passa mig...men nu när jag bara har barnen varannan vecka så passar de mig utmärkt! Det blir lixom inte att man hinner sakna barnen lika mycket och det var väl det man var mest rädd för... men nä jag stormtrivs med att ha det så här... Misstolka inte det här nu, jag saknar givetvis mina barn otroligt mycket! Men eftersom jag jobbar på kvällen när man normalt sett sitter hemma och i mitt fall inte har så stort umgänge så så hinner man inte tänka på saknaden så mycket....:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Förstår hur du tänker & då jobbar du tidiga skiftet när du har barnen? Perfekt i så fall ju. Hur har det gått med dagis/skola!?

Må gott!!

Kom på jag har själv inget ljus som ät gjort av dig, knasigt :)) men till september närmare bestämt 26, kanske du skulle kunna göra ett med USA-flagga? Present till Magnus.

Unknown sa...

Låter ju jätte bra. Inget ont utan att det för nåt gott med som man brukar säga ! Alltså jag kan tänka mig att jobba så oxå Om det är som du säger,när du ändås inte har dina guldklimpar hos dig så kan man ju lika väl jobba. På så sätt fungerar det ju för alla ! Hoppas du finner balans i livet och mår gott fina du. Tänker på dig ofta och saknar dina goa smilgropar.. Date snart ?! Kram