fredag 10 januari 2014

Man kan tycka att nu när huset är sålt å jag har egen lägenhet och ett jobb så borde ju allt kännas som om det går bra å framåt, men tyvärr gör det inte det. Har ett ex som vägrar släppa taget, på så sätt att han lämnar inte tillbaka saker som är mina och sprider rykten om mig som han tror är sanna. Försöker trycka ner mig och knäcka mig mentalt, jag för min del vill bara ha mina saker och kunna lämna tillbaka hans för att sen kunna gå vidare.många säger skit i grejerna och jo visserligen skulle jag kunna göra det men samtidigt varför! Ska han ha rätt att göra somhan vill bara för att han är sur på mig. Vet bara inte hur jag ska kunna få honom att släppa mina grejer å släppa mig så vi båda kan få gå vidare.....

1 kommentar:

ina sa...

Fy, det är så jobbigt. Jag vet av egen erfarenhet. Få hoppas du få finna en ro snart. Kram