fredag 11 juli 2008

Fullt upp..


Jaha, nu har man provat på mjölkstockning oxå...det var inget vidare kan jag meddela!! Ont så in i helskotta och 40 graders feber.....Men vad ska man göra, bara att genomlida. Pumpa pumpa och åter pumpa var rådet jag fick. Men nu har det ju faktiskt släppt så jag ska inte gnälla mer.

Mina små tjejer mår i alla fall bra, Felicia är väl kanske lite gnälligare och klängigare än vanligt sen Nova kom men det får man stå ut med ett tag så att hon kan få vänja sig vid att hon inte längre är ensam. Nova hon äter skiter och sover mest...med lite kräkningar emellanåt...bara för ombytets skull... men snäll som få...hon gnäller inte mycket...än...hoppas att det håller i sig så att det inte vänder. Man kan ju aldrig vara riktigt säker.


Här hemma händer inte så mycket för tillfället...man försöker ju komma in i det här med att ha två barn...men vi har en byrå och ett skoskåp som ska målas om så så fort sambon får tummen ur så ska väl även de bli vita...och då kan jag börja lite lätt på tredje våning. Sen har vi det där babyrummet som aldrig verkar bli klart...men nu är det väl mest några hyllor saom ska upp på väggarna och några tavlor så är väl det oxå klart.


Vårt rum ja just det...någon spegel har det inte blivit men tavlorna har vi hemma så de ska bara komma upp med så blir det nog bra.

1 kommentar:

Pysselsyster sa...

Hej, hej!

Hoppas att turen till Blekinge blir trevlig.
Stenarna kommer från www.systerlycklig.se
Sök under "dekoration"