fredag 15 augusti 2008

Idag ja, var sambons sista riktiga semesterdag sen är det bara helgen kvar så börjar han jobba....så tråkigt!! Det har redan gått 7 veckor sen Nova kom och han har haft sina sju veckor...och inget vettigt har vi gjort, som vanligt....
Det är så mycket man skulle vilja ha haft gjort på semestern men av någon anledning blir det inte av...så nu får vi försöka lösa det ändå....

Så idag tog vi en runda ner till nolhaga parken så Felicia fick leka av sej lite....hon var helt upp och ner innan vi åkte så jag kände att kommer vi inte iväg och gör nåt med henne så blir jag och hon tokiga!! Och nog hade jag rätt när hon hade fått leka av sej där i ett par timmar så var hon lugn sen...och mitt tålamod fylldes på lite...hihi att man kan förlora det så snabbt ...

Tänkte jag skulle ta en runda till Allum imon kika lite där...sambon ska till sin syster och hjälpa henne med hennes lilla hus så jag blir själv med barnen, tråkigt att sitta här hela dagen så jag tänkte kolla läget lite där, har inte varit där på länge så...

1 kommentar:

Ina sa...

Jag vet hur det är när mannen semester eller lediga dagar tar så snabbt slut. det är bara att kika förbi hos oss. Slå en plinga bara. Men jag är den mesta tiden hemma på dagarna. *kram*.. Hoppas vi ses imorn söndag