tisdag 5 augusti 2008

Mycket gjort

Hm idag har jag gjort mer än jag har hunnit med på länge. Varit i stan, städat lite gjort inbjudninskort och lagat mat. Tack vare att min sambo tog hand om barnen större delen av dagen.

Så passade Felicia på att mata Nova lite oxå, men Nova var inte så sugen...men gulligt var det i alla fall.


Jag var och köpte grejor så jag kunde börja göra inbjudningarna till namngivningen, tyckte de blev helt okej, men jag är inte helt nöjd...får fundera lite på det där.




Nog om det, sambon och jag har börjat äta GI mat, hoppas att man ser lite resultat snabbt....Det blir ju lite annorlunda mat än man är van vid men det funkar. Hitttills har det gått kanon, det är visserligen bara två dagar men i alla fall..







2 kommentarer:

Ina sa...

Visst är det sött när stora syskonet ska hjälpa en. har massa foto på Philip när de stora mata honom. Hur lyckas du med att få honom med GI mat.. kanske han ska träffa min gubbe oxå som behöverdet. ;-)

Anjo sa...

haha Gi var inga problem han tycker själv att han behöver få bort lite...och det är ju faktiskt inte så illa mat, det är ju inte som Anna Skippers mat direkt....äter hellre Gi än hennes mat.