onsdag 17 september 2008

Namngivning

HM nu börjar det närma sej...namngivningen är nästa helg och jag har HUR mycket som helst kvar att göra!! Ska beställa mat och tårtor fixa till dekorationerna på bordet och MYCKET mer...jaja jag ska förhoppningsvis hinna.

Tänkte ha färgerna rosa vitt och limegrönt, så det blir vita dukar och rosa och gröna dekorationer....ska bara komma på hur jag ska göra med blommor....någon som har tips så mottages dem gärna.....
Har köpt blomformade ljusstakar i rosa och grönt det är väl så långt jag har kommit.....

ska se om jag kan lägga in lite bilder senare.

2 kommentarer:

Ina sa...

Hur går det med förberedelserna inför namngivningen?? lycka till *kram*

Anjo sa...

jo sakta men säkert framåt...kan inte bestämma mej om jag ska ha bordsplacering eller inte