måndag 22 september 2008

Tråkigt....

Shit vad det är tråkigt när man är mest ensam....sambon är hemma ganska lite nu så jag sitter mest ensam nu för tiden känns det som....och med allt man har att göra inför namngivninen så känns det mer och mer stressigt...hur fanken ska jag hinna med allt...man kan tro att jag bör hinna en hel del på dagarna men jag gör faktiskt inte det...sover oftast inte mer än 4 timmar per natt så när jag har lämnat Felicia på dagis så behöver jag sova en stund när jag väl har fått nova att somna...så det blir inte så mycket tid över till att fixa....man får försöka hinna när man har lagt Felicia för natten....det är lite synd att det blir så men nu har jag i alla fall sagt till sambon att nu får han hålla sej hemma resten av veckan.....så jag hinner göra nåt....

Har trots allt massor kvar att göra innan lördag:
  1. Fixa en liten gästbok
  2. Fixa ett litet paket till varje plats
  3. Fixa klart häftet
  4. Beställa mat
  5. Beställa tårta
  6. Fixa dukar
  7. Fixa blommor
  8. Fixa en paket till Nova

1 kommentar:

Ina sa...

Behöve du hjälp så säg till. Flisa kan komma hit och leka med philip.. Lycka till.. Detta klarar du allt.. Men förstår att du känenr dig stressad. *kram*