måndag 7 mars 2011

2 månader nu...

Nu har jag levt mitt liv i 2 månader utan att kunna prata med min mamma...utan att kunna bara lyfta luren och ringa henne och fråga om de mest triviala saker eller bara kunna säga hej och kolla läget....att få höra hennes röst......

Ska tydligen ha det så nu.... men hur?? Jagt saknar ju henne så jag går av!!! Kommer på mej gång på gång med att tänka att jag kan kolla det med mamma eller höra vad hon tycker om ditten eller datten...men det går ju inte längre....hur ska man orka vara en så bra mamma som hon var? Ända in i slutet!!

Nu börjar Felicia fråga om hur och när mormor dog! Hur förklarar jag det enklast för henne? För varje gång hon frågar bryter jag ihop...

Man försöker leva ett normalt liv och fortsätta men det är inte alltid lätt...det är nu alla de där frågorna som jag försökte komma på att fråga henne innan dyker upp, men nu går det ju inte....

FAAAN varför skulle det hända henne!!!!http://open.spotify.com/track/2yHGJKnE3pNQjsdCGBjoUU

2 kommentarer:

camilla Johansson sa...

Beklagar...

Tragiskt. Finner inte så många mer ord, än att jag tänker på dig! kramar

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
Klicka här för att anmäla dig:
http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_15.html