tisdag 22 mars 2011

I helgen skulle vi på dop, det var Jompes halvsyster Carolines syster som hade bjudit in oss...de bor i England, men de kom till sverige för att döpa sin son...så för att underlätta för alla som skulle komma från England hade de valt att ha det på lördagen, men på fredagkvällen frågade jag Jompe, -Du tror inte att de ska gifta sej oxå då?


-Nä det tror jag inte, svarade han...




Så vi fixade till oss och åkte dit på lördagen...och dopet förlöpte...sen gick Jessica (mamman) ut med dottern, men min fösrta tanke var att aha tösen behövde nog kissa, men sen när någon helt plötsligt hämtar Jessicas pappa och Caroline började jag ana att jag visst hade haft rätt kvällen före...




Och Jovisst var det så! De skulle gifta sej oxå!!!! Det var så fint, så enkelt och så vackert!!!!! Sen blev det kalasande i den familjens sommarhus! Helt fantastiskt roligt!! Barnen var med och alla barn sprang omkring och hade det bra...det var så avslappnat och familjvänligt...eller vad man ska säga...







På söndagen sen var det söndagsmiddag med Jompes mamma och hennes karl, Jompes syster och bror med respektive...god mat och trevligt sällskap! Härligt...synd bara att Jompe inte kunde vara med...han var dålig så han fick stanna hemma...

Inga kommentarer: