fredag 18 november 2011

Bullbak och pyssel

Jag är ABSOLUT inte en bullbaksmamma...men igår kände jag faktiskt för att baka...plus att jag insåg att barnen behövde lite att göra med sin lilla mamma...så jag köpte hem grejor till hela grejen och så satte vi igång...Fan vilken tid det ska ta att få lite bullar! HIHI nåja barnen var glada och som mamma är man ju alltid glad att se sina barn njuta och ha kul...så det blev ju lite mysigt trots allt...köket såg ut som ett bombnedslag efteråt, men det var det värt...75 bullar blev det till slut och Jompe blev både glad och överraskad...

Ikväll är det min tur att få vara bara jag...ska på pysselkväll i Alingsås och det ser jag verkligen fram emot! Är inte ofta jag gör något bara för mig...så det ska bli skönt att bara få sitta och göra nåt som är som terapi för mig plus att sitta och bara snacka massa strunt! Härligt...ladda batterierna lite...

får se hur det slutar...vet inte vad jag ska pyssla med...så jag tog med det mesta...hihi

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Nybakade, varma bullar är ju det bästa som finns!! Därför äter man typ 10 stycken direkt efter baket. ;-)