måndag 14 november 2011

Farsdag kom och gick...Barnen hade köpt varsin tröja med text på ...Felicia hade köpt en med texten: Världens bästa pappa och hade Nova en med texten: Min coola pappa, sen gorde Felicia ett eget grattis kort till Jompe...han blev riktigt glad...och barnen älskade att få ge honom grejorna...helt fantastiskt att se att trots allt bråk om vem som får mest eller inte...så är de faktiskt givmilda och generösa... och att få se glädjen i deras ögon är fantastiskt.

Idag har jag lovat dem att vi ska till simhallen..så dit bär det av i eftermiddag... härligt att de älskar bad så..

I veckan blir det lite möten och utvecklingssamtal och lite annat smått och gott.... men på fredag!!! DÅÅÅÅ skajag få lite egentid!!! Lite pysselkväll!!! Ska bli härligt att få vara bara Anna lite...ska visa hur jag gör mina ljus oxå....

1 kommentar:

camilla Johansson sa...

Hej!

Skoj att se att du skrivit här igen!

Ja dina ljus sa, dom är ju bara så fina.

I slutet på måndaen här fyller svärmor år, vad passar bäst som present, jo Annas ljus!

Mmm funderar på stil, men ja något finfint grattis ljus helt enkelt :)

kram till dig!

P.s börjat blogga igen. Mig hittar du på millans.blogg.se