tisdag 8 september 2015

Fullspäckad vecka

Började veckan i full fart ...jobba sen hämta barnen för att strax därefter komma på att ja just de...de var ju utvecklingssamtal för Nova idag. Bara å vända bilen igen å tillbaka till skola. Färdiga där åker vi till smarteyes för å hämta Felicias glasögon och vidare in på maxi för å handla. Hem med maten å in med den i kylen. I äg igen till Floda å möta upp en tjej som sålde judo dräkt till oss....tillbaka till alingsås in på Coop å hämta vinsten som väntade på tjejerna efter tipsrundan de gick där för ett par veckor sen. Hem igen å laga maten, samtidigt som Felicia läser läxan, käka, borsta tänderna å sen i säng med barnen....sen ja just de....ska jag nog andas ut lite ;)
Härligt samtidigt när det flyter på.

Idag har vart lite lugnare. Ska på halloween på Liseberg i oktober så jag är i full gång med att planera mina kläder.  Har efter mycket om å men bestämt mig för att vara zombie pirat. Vi är några tjejer som ska gå och vi har sagt att alla ska vara någon sorts zombie...så för min del blev det pirat. Är rätt nöjd än så länge. Har inte riktigt råd med att köpa någon ny dräkt i år så jag får komponera ihop något själv. Kan nog bli bra till slut :)
Imon är det möte efter jobbet annars lugnt, sen väntar judon för Felicia på torsdag. Gillar att allt börjar lixom falla på plats för oss alla tre nu :)

Inga kommentarer: