onsdag 2 september 2015

Livet rullar på.

Livet rullar på här. Sommaren är över å vi har haft en fantastisk sommar jag å barnen. Känns som jag hann med både måsten å nöjen. Fixade iordning barnens rum så Felicia fick ett eget krypin som hon stortrivs i. Så vart vi på high chaparall över dagen oxå och sen turen ner till Blekinge som verkar kunna bli en tradition :)

Med höstens intågande kommer skola å sporter...Novas simning fortsätter och Felicia har börjat i judo. Min yngsta lilla trollunge har dessutom börjat ettan! Skit va tiden går!
Full rulle den veckan jag har barnen nu med andra ord, det är skola läxor fritidsintressen lek med kompisar å massa annat. Men det är en härlig motsats till veckan då jag inte har barnen :)
Igår fick jag ett chockbesked som slog undan fötterna på mig strax innan jobbet började...bara att försöka hålla näsan över vattenytan å fortsätta kämpa på....lider så med den närmsta familjen...

Snart jobb för mig igen mår lite bättre idag så hoppas dagen inte blir så hemskt lång som igår :)
Hej hopp

Inga kommentarer: