torsdag 3 september 2009

Bra dag...

har hittills varit en väldigt bra dag.... Åkte och lämnade barnen på dagis halv nio som vanligt, sen åkte jag in mot Alingsås för att möta upp Eila på färgtrend...eller vad det nu heter...Väl där så lyckas vi och tjejen som jobbar där med konstycket att hitta nåt som passar i färgerna till Eilas och Patriks soffa OCH med de färger som hon ville ha...Personligen tycker jag att det som valdes ut kommer att bli SKITSNYGGT!!! Men frågan är om Eila är så säker...eller ja, hon gillade ju färgerna men hon var osäker på tapeten....Jag bara ÄLSKAR den tapeten, men hon är inte så förtjust i ränder men hon tyckte själv att det var snyggt när man såg det ihop så hon skulle hem och känna på det...och visa Patrik.

Jag har själv kikat på den tapeten fast i andra färger, till vårt sovrum..men jag har inte bestämt mej riktigt än, så det får vi allt se, jag tycker att det funkar alldeles utmärkt som det är nu...VITT!!!!

I alla fall, så bestämde vi när vi var klara där att vi skulle in till stan och fika, till slut blev det lunch för klockan var så pass mycket....så det blev lite skvarller och tjejsnack, mysigt....inte så ofta man hinner göra det när man har ungarna runt benen.....

Nu har jag varit och hämtat Felicia och Nova och de sitter redan och kollar på en film....hon är alltid så trött när hon kommer hem Felicia så hon behöver en stund på sej för att hämta sej lite....

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...får se vad som dyker upp....

1 kommentar:

camilla sa...

Önskar er en trevlig helg!