lördag 5 september 2009

Svar på kommentarer....

Västergötskan: Ja jag tror att det kan vara därför vi oxå har det så snurrigt och stökigt här, förutom det faktum att vi har två vildtroll här hemma oxå....

Maria: Ja det blir väl så när man har såna saker att göra ute hemma...att man delar upp det.... Vårt "problem" är väl att vi inte har nåt speciellt som vi sysslar med var och en ...varken han eller jag tränar ju och pysslandet, ja då är man ju lixom hemma ändå och då är det ju svårt, barnen går ju till mej ändå och man kan ju inte riktigt släppa när man ändå är hemma.... Läggningen brukar vi oxå dela på.

Emma: Ja det är synd när det blir så...tråkigt...Ja jag tror det kan vara bra att dela upp det på speciella dagar....för att FÖRHOPPNINGSVIS få nåt gjort...hehe

Ulla-Bella: Nä jag flyttade visserligen, men blomgläntan kan ju stå för annat oxå...jag tog det egentligen mest för att jag tycker det är ett fint ord...och nu vill jag inte byta...så det får väl bli både reklam och nåt jag gillar...:-)

1 kommentar:

camilla sa...

Å ni har två söta töser!