onsdag 9 september 2009

Scrapp och skratt!!

Shit va roligt jag hade igår!! Det var ett tag sen jag skrattade så. Åt allt och inget!!
Vi pratade och skrattade och hade det mest allmänt härligt... Så ska det vara när man är med sina vänner...avslappnat och man kan vara precis som man är...det är inte många jag känner det med...härligt....

Trots att det var mycket prat och skratt fick vi faktiskt en del scrappat....

Anna-Carin, som inte hade gjort sånt här innan, gjorde ett kanonfint födelsedagskort!






Katarina gjorde kanonfina grejer på sina pojkar!!




Och här är mina underverk..




Jag gjorde ett födelsedagskort oxå men det kan jag inte visa, dels för att jag klistrade igen kuvertet och dels för att den som ska få det KANSKE läser här och det är inget kul....

2 kommentarer:

emma sa...

Snygga kort :)

de va visning i mån.. å då va de tydligen ett par som va intresserade iaf.. e visning i dag me så ja hoppas =)
kraam

Ina sa...

Tusen tack själv, nu laddar vi upp till nästa gång ;-)