måndag 1 februari 2010

Så var det måndag igen.... och snart tisdag....I lördags var vi först i stan för att köpa en present till svärmor som hade fyllt år...det slutade med ett presentkort på bokia....Hoppas hon gillade det... Men under turen i alingsås lyckades vi bli av med Novas lilla snutte elefant....jag som ALLTID lyckas hålla reda på de där snuttarna...men inte i lördags...typiskt...så tänkte jag att jag kunde åka in idag och se om någon vänlig själ hade hittat den och lämnat den i någon affär....men så kom jag aldrig in....så jag får väl åka en liten runda imon....

Sen bar det av till svärmor och det var härligt, men kanongod smörgåstårta och smarrig tårta!! Och skrattade gjorde vi....hade allt lite ont i magen....hehe


igår tog vi äntligen tag i saker och ting här hemma....lite taklampor som inte kommit upp och lite ommöblering och så där så blev både hallen uppe och Novas och Felicias rum kanonbra....bara lite skräp kvar....som vanligt....ska väl ta tag i det oxå någon dag....

Inga kommentarer: