lördag 6 februari 2010

Underbara underbara min!!

Åhhhh igår efter våra jobb åkte vi för att vaccinera våra barn...efter det skulle vi till svärfar och käka lite...vi skulle köpa med oss maten så Jompe sa att jag fixar det så kan du åka hem och packa ner blöjor och sånt...så sagt och gjort jag åkte hem med barnen och Jompe åkta till affären...så när han kommer hem står han där i dörren och säger...lite blommor till dej....Men men varför det!? Va gullig du är!! När jag kramar om honom slår det mej!!!!!!!! FAAAAN det är vår dag idag!!!!!! den 5 februari!! 11 år sen nu!! Shit va glad jag blev, tre underbara röda rosor!! och ett kort där det står: "Jag älskar dej och i kortet stod det datumen är lika med 11 år och 2 barn!!" Han är underbar min kära sambo!!


2 kommentarer:

Unknown sa...

sånt är helt underbart. grattis till 11 år

camilla sa...

11 år, stort grattis!