onsdag 24 februari 2010

Vi satt och åt middag hela familjen i måndags...så talar jag om för Felicia att hon hade varit JÄTTEDUKTIG!! som hade sovit hela natten utan att komma in till oss eller kissa ner sig...kanske ska vi köpa någon liten grej till dej om du är så duktig?

Felicia: -MMM mamma du har sagt du ska köpa Bambi (filmen) till mej till sommaren....
Jag: -Hm nja Pappa sa att han skulle köpa en GUNGA till dej till sommaren...men Bambifilmen kan vi köpa ändå...
Felicia:(VÄLDIGT BESTÄMT!!!!) -MMM Pappa ska köpa en gunga till mej till sommaren och du ska köpa Bambi till mej...mmm....okej....så gör vi!!

sötnos...hon tror hon kan komma här och bestämma hihihi

1 kommentar:

Cina sa...

Ungar är för härliga....och bestämda!
Mina börjar "tyvärr" att växa upp.
Min äldsta blir 20,men jag har ju som tur var kvar minstingen Elias (8 år)än så länge.
Vem har kommit med påståendet att de minsta barnen blir mer bortskämda?....hmmmmm.