fredag 23 april 2010

Jahopp då var det dags igen...Felicia vaknade inatt igen...ont i örat och feber...så nu ringde jag IGEN och sa att nu vill jag att de tittar i hennes öra så att vi vet innan helgen kommer...vill inte att hon ska behöva ha en likadan helg som förra ....och kors i taket....så tyckte faktiskt sköterskan jag fick prata med oxå..så vi fick en tid kl tre i eftermiddag.....skööööönt!!

HAr ju ringt till både sjukvårdsrådgivningen och en annan vårdcentral tidigare i veckan och där sa de på sjukvårdsrådgivningen att hon skulle kollas och när jag ringde till vårdcentralen sa de att vi skulle vänta i 7-10 dagar och forstätta ge henne nässpray, men ungen är ju livrädd för den där lilla spray flaskan så jag får ju tvinga henne och det är inget kul alls.....
Hon har ju trots allt hållt på och haft ont till och från i en vecka nu...och feber som går upp och ner...så nu var det dags...
så vi får se vad de säger....

Inga kommentarer: