tisdag 13 april 2010

Jahopp nu vet man att man lever....
Vaknade inatt av att Nova var vaken, Jompe gick upp och tog henne men hon vägra somna om så han tog in henne, hon brukar kunna somna bättre då....men NEJ inte i natt...hon stollade omkring i sängen och hade det bra, så jag gick till slut ner och gjorde välling...då lugnade hon ner sej liiiite, en stund, men sen var hon igång igen. Mitt stora problem är att när det väl har gått så långt så kan inte jag heller somna om!! Även om hon somnar så är det kört för mej....Ja ja det löser sej väl....

Igår var jag en runda hos A-C och skulle scrappat, hade alla grejorna med mej men det blev inte mycket gjort...satt mest och pratade...funka lika bra det!!
Härligt att bara kunna sitta och prata och skratta och ha det gott....

2 kommentarer:

camilla sa...

Ja det är sådant vi mammor behöver ibland, ett brake med än gó vän, tjata skratta & bara tänka på oss själva!

Ha en bra tisdag!

Lilla jag sa...

Ja det va väldigt dåligt med scrappande =)...men mycket skratt istället! Å det är ju inte fel heller..får bli snart igen!