lördag 5 juni 2010

Borås djurpark

Idag trodde jag att min kära sambo skulle vara iväg större delen av dagen, men tji fick jag...han hade bestämt sej för att vara hemma med familjen idag...SÅÅÅÅÅ glad jag blev....

Så vi bestämde att vi skulle åka till Borås djupark...så vi packade oss iväg och kom dit lagom till de öppnade...så strosade vi bara omkring och hade det bra....fikade lite när vi ville och tog en glass innan vi åkte hem....
Men det som nog gjorde störst intryck på dem var nog ponnyridningen...BÅDA tjejerna vågade sej på det....vi startade med Felicia och tänkte inte alls att Nova skulle vilja...men när Felicia var klar och vi kom tillbaka så var hon jätteledsen för att hon inte fick....så jag sa att det är klart vi ska prova om hon vill...
så sagt och gjort, vi fixade växelpengar och betalade så gick vi dit och joodå hon ville!

så roligt jag som aldrig trodde jag skulle få dit någon av dem...de var ju så rädda för getterna och grisarna som de fick klappa!!

Men här är bildbevisen i alla fall...och några andra bilder oxå....


























Inga kommentarer: