torsdag 3 juni 2010

Ja det blir ju lite tråkigt att bara gå här hemma och dra...när tösen ju är pigg till större delen (förutom diarré då) så blir det lite långdraget...men så idag lovade jag tjejerna att vi skulle ha picnic i trädgården då jag inte vill dra iväg dem på allt för långväga äventyr än.... en olycka händer ju så lätt menar jag och då kan det vara skönt att ha nära till dusch och ett skötbord....

Anyhow...vi kilade bort till affären bortanför och köpte det vi behövde sen hem och ta det lugnt en stund...var dags för Nova att vila...fast hon är pigg och så så blir hon lättare trött nu har jag märkt...under tiden fixade jag picnicen så det var klart lagom till hon vakna...

sen begav vi oss ut i trädgården och satte oss på en liten filt och käkade och hade det gott....

så här kommer en bildkavalkad










2 kommentarer:

Ina sa...

Så mysigt, härligt att ha en trädgård så man kan fixa det

Paula sa...

Ser ut som ni hade en jättemysig stund ute i trädgården. Kram