onsdag 2 juni 2010

Vill såååååå mycket men har inte ork till så mycket....

Det är så mycket jag vill göra och ha gjort här i trädgården och jag kan nog göra en hel del själv....men när jag väl sätter igång så har jag inte kraft att ta i som jag har kunnat förut och jag blir irriterad på mej själv för att jag inte kan eller orkar...så blir det ingenting gjort istället...för jag tjurar ihop och går och gör nåt annat....så himla tråkigt.....när vi bodde i vårt hus i alingsås gjorde jag så mycket mer och orkade så mycket mer....

känns som om jag inte har någon kraft i armarna...hm svårt att beskriva....men armarna känns helt stumma och tunga....jobbigt....

så när Jompe kommer hem så är det middag och sen är det så mycket med barnen de ska läggas och så där så det blir lixom inget gjort då heller......

Gnäll gnäll gnäll....ja jag vet men jag måste få gnälla av mej lite....

1 kommentar:

Ina sa...

Jag känner igen det där så mycket. Fast samtidigt så har ni ahft mycket sjukdomar oxå hemma, kroppen kanske inte har hunnit pterhämtat sig. Så ta det lugnt och njut nu av sommaren som ahr kommit. *kram*