onsdag 15 juni 2011

Framåt...det går framåt

Ja det känns som om det börja lossna lite överallt nu...
På mamma fronten börjar det gå framåt och mitt pysselrum börjar sakta men säkert att ta form och så har jag kommit igång på riktigt med mitt jobbsökande...så mycket enklare när man väl ha personligt brev och Cv klart...känns bra!

På Fredag åker jag ner till Kallinge igen och så ska det väl kunna bli bra med efterdyningarna efter mammas bortgång.


Pysselrummet har fått ett skrivbord...några skruvar till så är det klart..så ska jag bara ha upp lite hyllor och sånt krafs oxå sen är det bara att sätta igåbng med pysslandet!! Härligt!!!

Skickade iväg några ansökningar på jobb igår och ska kolla idag oxå om jag hittar nåt annat.

Kanske...kanske kan man ana en ljusning där långt borta......

1 kommentar:

Unknown sa...

Ljuset finns.. jag tror att ibland drabbas folk lite väl mycket.. ( pratar av egen erfarenhet..) MEn jag tror också att dem som är "utvalda" och drabbas är sådana personer "som någon" vet att dem klarar detta. INte alla står pall för allt. Uttrycket bit ihop och kom igen, det stämmer ibland. Men oxå "Bryt ihop och kom igen" Ibland är det nyttigt att vara nere,deppig med mera för att kunna gå vidare.. Mycket rörigt inlägg kanske, men jag tror du fattar. Styrke kramar till dig // Maria