lördag 25 juni 2011

Jahopp då var midsommar över, vi firade hos en jobbarkompis till Jompe, en familj jag aldrig har träffat förr...men det var inga problem, de var väldigt lätta människor. Men det hela blev lite skumt då vi inte långt in på kvällen kommer fram till att Felicia och deras yngsta son var födda samma år och samma dag!!!!! hallå!!!! Sen visade det sig att de hade haft en katt som hette Selma...ja du sa Jompe när jag berättade det, det vore ju skumt om det hade varit en norsk skogskatt...( vi hade en katt förut som hette Selma och var en norsk skogskatt)...jo du men det tror jag ju inte... svara jag...sen pratade vi inte mer om det. sen i morse kom vi och prata om deras katt igen och då nämner de att deras Selma ju hade varit en NORSK SKOGSKATT!!! Hihi lite skumt blev det allt...
Blev en härligt avslappnad midsommar, barnen hade roligt och vi hade det gött...sitta och prata och dricka lite gott... inte fel!

Hoppas eran midsommar var lika bra som min!

Inga kommentarer: