söndag 19 juni 2011

Tog en tur till Blekinge i fredags för att se om man kunde koma fram till en lösning...och jo det gick lite framåt i alla fall. Så skulle vi kilppa lite gräs Anders och jag men vi kom inte så långt, får komma fram till en lösning.

Körde hem igår, och får ett mess från Jompe på banrnen...de hade varit på potatisfestivalen och så hade de fått sin första ansiktsmålning och de var SÅÅÅ fina...Felicia hade fått en fjärilsmålning och Nova såg ut som en leopard....men det konstiga var att det knappt gick att känna igen Nova...såg inte alls ut som hon!! Såg HELT annorlunda ut!!

När jag äntligen kom hem hade de kommit hem oxå och Marie och Magnus var här så vi grillade lite och käkade lite glass med jordgubbar till kaffet sen...härligt att få en sån avslutning på en annars ganska utmattande början på helgen....

Idag tänkte jag att vi skulle in med familjen till potatisfestivalen och kika lite...tänkte köpa med mej ett par nya foppatofflor...brukar köpa ett par per år...Sen ska Marie och jag pyssla lite, härligt..ska inviga mitt pyssselbord...det är ju inte helt klart där än men det går att använda nu i alla fall!

Inga kommentarer: