lördag 7 juni 2008

Felicias rum blev kanon!!











Jag har sedan vi fick reda på att vi skulle flytta planerat Flisans rum och vetat precis hur jag ville ha det...Eftersom hon är en väldigt busig och sprallig liten tjej så passade det inte riktigt in med att ha ett ljust harmoniskt rum till henne så jag ville att ett rum som visar vem hon är. Shit va jag fick till det!! Jag är så nöjd. Hade en bild framför mej hur jag ville att det skulle bli och precis så blev det! Det var bara mycket funderingar och planer på hur jag skulle lyckas med prickarna och vilket som skulle vara enklast att göra, jag var inne på att köpa någon typ av kakeldekor som man kunde klippa till men det hade blivit för dyrt helt enkelt och svårt att få precis de färgerna jag ville ha så det blev till slut maskering och målning som verkade lättast. Planerna på bara vita möbler gick i stöpet oxå men jag tror att det det blev bättre så här ändå.... man kan ju måla om dessa när man har tröttnat på dem....

Inga kommentarer: