lördag 7 juni 2008

Vårt rum, inte riktigt klart än...






















Efter flytten när vi väl hade kommit in så upptäckte vi att det var en hel del mer att göra än vi hade räknat med. Det är ju lite svårt att se allt när man bara är på en visning innan man köper det. Men det gör ju inte mej nåt alls att jag har en del att göra framöver, nu när man har hittat nåt man tycker är kul.... mitt störta problem är väl egentligen att min kära sambo inte är lika förtjust över mitt nyfunna intresse...han tycker att alla mina planer på vitt eller ljust blir lite väl mycket...så jag antar att jag kommer att få kompromissa en del....men jag brukar lyckas smygövertala honom....hehesovrummet har han hittills inte sagt nåt om så jag kör på som jag tänkt....nu är det ju inte så långt kvar tills bebisen kommer så det blir inget ommålatvarken på väggar eller möbler så det får vara som det är tills vidare...men jag kämpar på med detaljerna...har ju inte sysslat så mycket med sånt här innan så det tar väl sin tid innan man kommer på knepen....men jag gör så gott jag kan...För min del så tycker jag att sovrummet börjar bli ganska bra...fattas fortfarande en del, men det kommer.
Alla tips och ideer är välkomna!

Inga kommentarer: