lördag 14 juni 2008

Sjuk




Min lilla socckertopp är sjuk....hon vaknade pigg och glad som vanligt men så framåt eftermiddagen kände jag hur varm hon var kollade tempen och jo då hon hade 38.9 grader....så hon fick alvedon och blev lite bättre...en stund men så blev hon hängigare och hängigare, min annars så glada och pigga lilla tjej är inte alls sej lik....hon som aldrig annars vill sitta i knät eller mysa har inte gjort annat idag....vill bara gosa och mysa. Nu när jag tog tempen i kväll så hade hon 39.2....får hoppas hon är bättre imon....den lilla stackaren....

5 kommentarer:

Mitt ljuva Hem sa...

stackars sockertoppen....
krya på dig grynet.

Anjo sa...

MMM, tack det hjälpte...hon är mycket bättre idag....ingen feber men ändå hänging så det går nog över till imon.

Gårdsromantik sa...

Stackare där! Är det tån som spökar?

Kram Maud

Anjo sa...

Nä den har faktsikt blivit mycket bättre, men jag trodde först att det var den som hade blivit värre och det var därför hon hade sån feber....men den ser i alla fall bra ut....Idag verkar hon mycket bättre oxå...igår var hon lite hängig men ingen feber, men det verakar vara över det med nu....

Henrikohelen sa...

cyVad kul att du har besökt min blogg!
Stackars liten! Det är inte kul när de är sjuka, de får alltid så hög feber.
Hoppas att hon kryar på sig!
Kram
Helen