måndag 28 december 2009

Blekinge...

Så åkte vi då ner till mitt kära blekinge idag. Åkte strax efter elva och var nere innan tre....
Käkade lite och sen åkte mamma och jag ner till maxi för att inhandla lite mat....när vi gick omkring där så såg jag en tjej som jag tyckte jag kände igen, men var jätteosäker om det var hon jag tänkte på...så jag sa till mamma att hon kunde gå till kassan och så gick jag för att kolla...och JOOO det var hon jag trodde att det var, Nettan.....min gamla klasskamrat vi som hade bara SÅÅÅÅ roligt ihop i skolan. Så jag stanna och prata med henne en stund...Ååå det var så roligt att träffa henne igen, tror nog att det var tolv tretton år sen jag såg henne sist! Så vi bestämde att vi måste bara träffas någon av dagarna vi är nere för en fika...så det hoppas jag verkligen blir av nu!!

Nyår är tänkt att vi ska fira här hos mamma med brorsan och hans familj, så det blir en lugn kväll...Nettan undrade om vi skulle ner men NOPE inga pengar till det!
synd....hade vart roligt att gå ut en kväll här nere, var länge sen nu...kul å träffa gamla kompisar ...eller så är det bara småknottar ute...hehe...

1 kommentar:

Ina sa...

GOTT NYTT ÅR på er alla