torsdag 31 december 2009

Sista inlägget.....


Jahopp det här lär väl bli det sista inlägget...i alla fall för i år...
Dagen erbjuder en VÄLDIGT tidig morgon...(05.00) för att sen släpa sej igenom förmiddagen....till brorsan kommer med sin familj tror även mormor skulle komma...Härligt...har förstått att det är många som träffar vänner på nyår och drar till det med en fest...nja jo det hade ju kunnat vara kul oxå, men för mej som inte träffar min familj så där jätte ofta tycker jag det är ett perfekt avslut på året...att få fira med dem som betyder så mycket för mej!

Till er som läser min lilla blogg skickar jag ett stort GOTT NYTT ÅR!!!!!!
Ta det lugnt och bara njut!!

2 kommentarer:

Paula sa...

Gott nytt år gumman! Kram Paula

camilla sa...

Ja det är väl ett perfekt slut på året & ännu bättre start. Vi tog det också lugnt med familjen, jag jobbar idag! Må så gott!