torsdag 3 december 2009

Sjukling...och gardiner...

Jahopp då får man vabba då...inte ofta mina skruttar är sjuka men nu är Felicia inget bra....hon vaknade igår morse och sa att hon hade ont i huvudet men tog sej för nacken, först tänkte vi att det är väl att hon har legat illa men när det fortsatte så anade vi att det nog inte var så. Men jag tog med henne till förskola och där frågade jag vad de ansåg...jag tyckte att hon var ju så pass pigg och som vanligt att hon faktiskt kunde vara där men så beror det ju lite på vad de tycket....och de sa att om hon skulle bli dålig så ringer vi ju....

så jag lämnade henne och åkte till jobbet...och hela dagen gick och ingen ringde....men vid halv två tiden ringde de och sa att nu hade hon feber...39.2...sp det var bara att hämta hem henne....
så det blev hem och få i henne lite medicin och sen mysa i soffan....

på kvällen kom svärmor som hade lovat att hon skulle fixa min gardiner...och det gjorde hon med besked!! Blev kanonbra!!! Tack snälla Yvonne!! Typiskt bara att symaskinen inte ville vara med på den sista metern söm...vi löste det ändå...
Så nu har jag fina gardiner!!

Idag blir det bara jag och barnen hela dagen, Jompe skulle iväg på julbord med jobbet så här hemma blir det bara lugna gatan....

Inga kommentarer: