tisdag 2 mars 2010

ALLT I KRAS!!

det är inte så illa som det är men det är INTE kul....

hade som sagt var en fullbokad vecka, men idag när jag hämtade tjejerna gick det bra till en början men sen gick det åt skogen....Felicia fick ett bryt när jag sa att vi skulle in till Borås till en liten butik där...bara illvråla!!!! Pratade med mamma och hon kollade butikens öppettider, de stängde kl 17 så det var lixom ingen mening att ens åka in och särskilt inte när Felicia var SÅ emot det....och då blir det tyvärr så att jag MÅSTE åka in imon när jag egentligen skulle till A-C...FAAAAN jag hade kunnat skippa det om det inte betydde att jag inte kan fixa mormors födelsedagspresent om jag inte åker dit....plus att jag samtidigt ska fixa nåt till tjejerna på avdelningen som tack för att jag har fått vara där! SÅ därför måste jag TYVÄRR skippa scrappkvällen hos A-C!!! FÖRLÅT vännen!!!!

På torsdag måste jag packa för att jag ska kunna åka till mams på fredag....
Hoppas A-C vill scrappa en annan kväll....

1 kommentar:

Lilla jag sa...

Men vännen..är inget att säga förlåt för. Ibland händer det saker bara...jag finns ju här en annan dag med =). Hoppas du får en bra helg hos mamma också. Kraaam!!!