måndag 1 mars 2010

Shit vilken fullbokad vecka jag har...eller det känns så i alla fall.....

Ikväll var det föräldramöte på Novas förskola, ett lyckat sådant...var så roligt att se henne "IN ACTION" så att säga!!
Imon är nog den lugna dagen i veckan! Sen på onsdag är det dags igen!!!!! ska scrappas lite hos bästa A-C! Ska bli så roligt att träffa henne igen!
Sen på torsdag blir det packning som får gälla...ska åka till lilla mams på fredag! Ska bli skönt att få bli lite ompysslade av henne!
Ska försöka få ihop en träff med min ena bror oxå....får se om han vill och kan...

sen är det hem på söndag och på måndag...ja på måndag börjar jag jobba!! på mitt nya jobb!!!!JAPP ni gissade rätt!!JAG FICK VIKARIATET!!!!!!!! Så underbart att äntligen få en LÖN!!! Inte bara stämplingen.....

2 kommentarer:

Paula sa...

Grattis gumman till nya jobbet! Kram Paula

Unknown sa...

Tjjooohhooo !! Förstår om du är skeeta glad över jobbet. Grattis till dig och all lycka till !!
Kram(ps,glöm inte vila upp dig i helgen)