torsdag 18 mars 2010

Jahopp då var det dags igen...Felicia blev ju sjuk i måndags så jag fick vara hemma i måndags men sen sa jag att nu kan jag inte vara hemma mer från mitt nya jobb...så han var hemma tisdag och onsdag, men så hade han pratat med sin chef som började få lite panik....de hade en del att göra på jobbet så Jompe behövdes...ja jag kan väl vara hemma på torsdag då men fredag MÅSTE jag till jobbet sa jag för då ska jag vara vikarie på den avdelningen som jag gjorde praktik på så då kan jag inte vara hemma....

så jobbigt när man måste pussla så....innan har det ju inte varit så mycket frågan om vem som ska vara hemma eftersom jag inte haft nåt jobb....men nu när jag har det så vill jag inte var därifrån för mycket heller....och det är ju inte Jompe van vid så det blir nog en fråga om att vänja sej......


Annars tycker jag veckorna går hur snabbt som helst! tycker jag hinner knappt med...men det är ju inte fel heller för då kommer ju våren snart...åh vad jag ser fram emot den nu...ska bli skönt att slippa snön nu...nog för att jag gillar snö och vinter men nu får det vara nog....

Inga kommentarer: