torsdag 18 mars 2010

Tycker det är lite jobbigt att gå hemma så här. Vet inte vad jag ska ta mej för finns ju en del att göra men inget blir lixom gjort....är väl lat helt enkelt....

blir på så dåligt humör oxå, vet inte om det beror på att jag VET att saker och ting behöver bli gjorda eller vad det är....

Ja ja imon ska jag i alla fall jobba! ska bli så roligt för jag ska få jobba med barnen som jag praktiserade hos innan...och jag träffade dem härom dagen och först var de alldeles glada och ropade -Åh jag såg Anna!! Titta där är Anna!!! Men sen när jag började prata med dem så blev de alldeles blyga...Men när jag sen sa till dem att inte bara st där...kom och krama mej istället!! så blev de glada och kom rusandes....vilka små gullungar!! och imon ska jag få gå tillbaka till dem igen!! Va kul!!! Ser verkligen fram emot det!!!!

Inga kommentarer: